Over Dudley, Eunice en Franklin

Dit is de stand van zaken

Door het enorme aantal schademeldingen kunnen we u niet zo snel helpen als we zouden willen. Heel vervelend voor klanten die, net als u, wachten op een reactie, geld of een oplossing. We snappen dat heel goed. Onze excuses hiervoor.

Onze inhaalrace is in volle gang

Het aantal schademeldingen brak alle records. Onze snelle schadeafhandeling en bereikbaarheid kwamen onder grote druk te staan. Uw schade komt aan de beurt.
Maar de finish is nog niet in zicht.

Uw gemelde schade

Op uw schadeoverzicht ziet u de status van uw schademelding. Is er sinds uw laatste bezoek niets veranderd aan de voortgang? Dan is uw schade helaas nog niet afgehandeld en zijn we er nog mee bezig.
Naar mijn schadeoverzicht

Spoedschades als eerst

Schades met een grote impact handelen we als eerste af. Een afgewaaid dak bijvoorbeeld. Een omgewaaide schutting is daardoor helaas later aan de beurt. We snappen dat ook de omgewaaide schutting ontzettend vervelend is, zeker nu we weer lekker in de zon in de tuin kunnen zitten. Dagelijks proberen we de juiste afweging te maken. Onze medewerkers vertellen:

Een weggewaaid dak

“Een mevrouw uit Rotterdam belde ons; een deel van het platte dak van haar woning was weggeslagen. Ze vertelde dat ze letterlijk in de regen in haar slaapkamer stond. Terwijl ik haar aan de lijn had kwam bij haar het besef dat ze voorlopig niet in haar huis zou kunnen wonen. Wat een verdriet en onmacht, dan doe je alles wat je kan om zo iemand te helpen.”


Woningoverdracht binnen 5 dagen

“Er werd flinke schade aan een monumentaal pand gemeld. Dat is niet zomaar hersteld. Het probleem bleek echter groter: de woning was verkocht en de overdracht stond binnen 5 dagen gepland. De koper wilde weten waar hij aan toe was en zou anders afzien van de koop. Ik kon helaas niets beloven, maar gelukkig lukte het met voorrang een schade-expert langs te sturen.”


Burenhulp

“In zo’n extreme situatie weten mensen vaak niet goed wat ze moeten doen. Ze voelen zich machteloos. Je wilt de klanten zo snel mogelijk helpen en geruststellen. Wat me opviel in veel klantverhalen is dat buren elkaar massaal te hulp schoten, ook buren die normaalgesproken nauwelijks contact hadden.“