Schadeoverzicht

Al uw schademeldingen op een rij

Heeft u schade bij ons gemeld? In het overzicht vindt u uw afgehandelde en uw nog lopende schademeldingen. Dit overzicht vindt u ook in onze handige app. Vragen over uw gemelde schade stelt u gemakkelijk via CeeBee, onze chatbot.

Log in voor uw schademeldingen

  • Al uw schademeldingen in een overzicht
  • Bekijk de status van uw schademelding
  • Bekijk afgehandelde schades
Inloggen

Veelgestelde vragen

In de meeste gevallen krijgt u binnen 48 uur een reactie van ons. Soms hebben wij het druk, dan kan het wat langer duren. Bekijk de reactietermijnen van dit moment. Als u hierboven op uw lopende schade klikt, ziet u de status van uw schademelding. In dat overzicht ziet u altijd de laatste stand van zaken.

Meldde u een schade maar heeft u nog geen bericht ontvangen? Kijk dan ook even bij uw ongewenste e-mails. Onze e-mails over schadeafhandeling komen soms in de map met spam of ongewenste e-mails terecht.

Wat vervelend dat u schade heeft. U kunt ons online, telefonisch of via onze app bereiken. U kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week uw schade melden. Wij helpen u snel.

Ik heb schade

Heeft u een schade gemeld en wilt u later foto’s of documenten toevoegen? Dat regelt u heel makkelijk:

  • Log in
  • Open de lopende schade
  • Voeg documenten of foto’s van de schade toe

Wilt u een ander document uploaden?
Soms vragen wij u om ons documenten te sturen. Bijvoorbeeld om aan te tonen dat u schadevrij heeft gereden met uw leaseauto. Of om iemand te machtigen om uw verzekeringen voor u te beheren. Stuur het document digitaal per e-mail (formulieren.bls@centraalbeheer.nl) naar ons op. Binnen vier werkdagen krijgt u een reactie van ons. Voor een financieel product, zoals uw hypotheek, spaar- of beleggingsrekening regelt u dat in Mijn Centraal Beheer.

Heeft u een schade gemeld en wilt u later foto’s of documenten toevoegen? Dat regelt u heel makkelijk:

  • Log in
  • Open de lopende schade
  • Voeg documenten of foto’s van de schade toe 

Door sommige schades dalen uw schadevrije jaren. Een daling van uw schadevrije jaren kan invloed hebben op uw no-claimkorting. Dit geldt voor schades aan uw auto, motor, camper of boot. Heeft u vragen over uw persoonlijke situatie? Bel ons op (055) 579 8250. Bekijk binnen welke openingstijden u ons bereikt. Wij helpen u graag.

Vragen over uw afgehandelde schade stelt u eenvoudig via CeeBee, onze chatbot. U mag ons ook bellen op (055) 579 8250. Bekijk binnen welke openingstijden u ons bereikt. Wij helpen u graag.

Chat met CeeBee

In uw schadeoverzicht kunt u de details van uw schademelding inzien. Hier vindt u ook de foto’s die u bij uw melding toevoegde. Het kan een paar uur duren voordat uw documenten of foto’s hier te zien zijn. Stuurde u ons uw foto’s op een andere manier? Bijvoorbeeld via de post, mail, whatsapp of chat? Dan kunnen wij ze hier helaas (nog) niet laten zien.

Heeft u een vraag over de documenten of status van uw schademelding? Stel uw vraag dan aan CeeBee, onze chatbot. Of neem op een andere manier contact met ons op.

Chat met CeeBee

Misschien wilt u weten of uw verzekering nog goed bij u past. We kijken graag met u mee of u goed verzekerd bent bij toekomstige schades. Bel ons op (055) 579 8000. In Mijn Centraal Beheer ziet u hoe u verzekerd bent.

Naar Mijn Centraal Beheer

Misschien ziet u uw gemelde schade niet direct terug in het overzicht. Dat kan. Een schademelding is binnen 2 werkdagen zichtbaar. Sommige schademeldingen ziet u helemaal niet terug in het schadeoverzicht. Gaat het bijvoorbeeld om een schade op uw Rechtsbijstandverzekering of een letselschade? Deze worden op een andere manier behandeld dan andere schades.

Uw juridisch conflict wordt behandeld door een onafhankelijke organisatie: Stichting Achmea Rechtsbijstand. Wij kunnen daarom niet bij die gegevens. U kunt uw gemelde zaak inzien op de website van Achmea Rechtsbijstand. U kunt ook bellen met (088) 462 3720. Van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur.

Bent u of is iemand anders gewond geraakt?
Dan is het belangrijk dat de persoon met letsel de best mogelijke hulp krijgt. Wij snappen dat een ongeluk heel ingrijpend is en invloed heeft op het normale leven. Wij hebben een speciale afdeling die mensen met letsel helpt met hulp en vergoedingen om hun leven weer op te pakken. Onze collega’s van Achmea Personenschade nemen contact op met de persoon die gewond is geraakt. Of met de nabestaanden, als het gaat om overlijden. U ziet deze schademelding niet terug in uw schadeoverzicht.


 

Chat met ons voor de status van uw schademelding

Wilt u meer informatie over uw schademelding? U kunt de status van uw schade opvragen via onze chatbot CeeBee. U vindt CeeBee rechtsonder in uw scherm.
Stel uw vraag