Wij staan dag en nacht voor u klaar

Onze klanten waarderen onze hulp. Wij krijgen een 8,5 voor onze schadeservice. Wij helpen u graag. In noodgevallen is er binnen 2 uur iemand bij u.

Dringend hulp nodig?
Schade melden?

Bel (055) 579 8250.
Meld online of bel: (055) 579 8250. U kunt uw schade ook melden via de app.

Houd uw klantnummer of polisnummer bij de hand

Dan kunnen wij u sneller helpen.

Aangifte bij diefstal, inbraak of vandalisme

Zo doet u aangifte bij de politie:

  • Online via www.politie.nl.
  • Op het politiebureau in de plaats waar het gebeurde.
  • Of bel de politie: 0900 8844.

Uw schade in 3 stappen afgehandeld

  • 1 U meldt uw schade zo snel mogelijk.

  • 2 Uw schade wordt opgelost

  • 3 Wij betalen.

  • 1 U meldt uw schade zo snel mogelijk.

    Meld uw schade zo snel mogelijk

    U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken.

    We vragen:

    • uw polisnummer of klantnummer
    • uw telefoonnummer
    • uw rekeningnummer
    • als dat nodig is:
      • Foto van de schade
      • Politierapport/aangifte van politie
  • 2 Uw schade wordt opgelost

    Uw schade wordt opgelost

    Eerst stellen we vast hoe groot de schade is.

    In noodgevallen is er binnen 2 uur iemand bij u.

    U krijgt een noodreparatie als dat nodig is.

    Geen nood? Onze vakman belt u om een afspraak te maken

    U bepaalt samen wanneer er iemand komt om de schade te repareren. Wij werken met loodgieters, timmermannen, schoonmakers en andere vakmensen.

    Bij sommige schades komt de schade-expert bij u langs

    De schade-expert beoordeelt de schade. En houdt contact met alle partijen. Zoals het schoonmaakbedrijf en Centraal Beheer. Hij helpt u de schade snel op te lossen.

  • 3 Wij betalen de kosten van de vakman

    Wij betalen de kosten van de vakman

    De kosten betalen we direct aan de vakman die wij inschakelen. U hoeft de kosten dus niet eerst zelf te betalen. Herstelt u de schade zelf? Dan ontvangt u een bedrag van ons.

Geen eigen risico

Een eigen risico is een vast bedrag dat u zelf betaalt bij schade. Bij de Glasverzekering heeft u geen eigen risico.

Schade kwaliteit

  • De vakmensen waar wij mee werken hebben veel ervaring.
  • Na de reparatie ruimen onze vakmensen alles netjes op.
  • Onze medewerkers en schade-experts hebben veel kennis. Zij volgen vaak een training of opleiding.
  • We vragen klanten regelmatig naar hun ervaring. En toetsen of wij onze klanten nog beter kunnen helpen.

Glasschade is soms niet verzekerd

Het glas van uw woning is niet verzekerd als uw woning langer dan 6 maanden leegstaat. Of in aanbouw is of verbouwd wordt en er niemand woont.

Zelf schade voorkomen

  • Onderhoud uw woning goed.
  • Voorkom inbraak.
  • Plaats veilig glas in een deur met een raam erin. Zoals een schuifpui. Veilig glas kan bijna niet breken. Een geruststellende gedachte.
  • Staat er een grote boom in de tuin? En kunnen de takken tegen de ruiten waaien? Snoei de boom dan regelmatig of haal hem weg.
  • Verwijder grote spullen die tegen het glas aan kunnen vallen. Bijvoorbeeld een ladder die tegen het huis staat.