Veelgestelde vragen

Vertreklist

Moet ik klant zijn bij Centraal Beheer om een Vertreklist aan te maken?

Nee hoor, dat hoeft niet. Iedereen mag een Vertreklist aanmaken.

Is de Vertreklist echt helemaal compleet?

Wij hebben onze Vertreklist zo compleet mogelijk gemaakt. Maar persoonlijke to do’s die alleen voor u belangrijk zijn, staan er niet bij. Die kunt u zelf toevoegen. Ga in uw Vertreklist naar ‘zelf een to do toevoegen’. En schrijf iets op wat u niet mag vergeten.

Wat als ik toch iets vergeet?

Uiteindelijk bent u zelf verantwoordelijk voor de voorbereiding van uw vakantie. Wij zijn niet aansprakelijk als u bepaalde items vergeet.

Kan ik mijn Vertreklist ook op andere apparaten bekijken?

U kunt uw Vertreklist ook op uw pc, laptop of tablet bekijken. Klik op de link in uw bevestigingsmail. U gaat dan gelijk naar uw Vertreklist.

Waarom moet ik mijn vertrekdatum invullen?

Bij het maken van uw Vertreklist vragen wij uw vertrekdatum. Deze gebruiken wij om u nog beter te helpen bij uw voorbereiding. Wij selecteren belangrijke to do’s op een moment dat het voor u relevant is.

Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?

Als u bijna klaar ben met het maken van uw Vertreklist, krijgt u een overzichtspagina te zien. Ziet u een verkeerde vakantiebestemming, type verblijf of iets anders dat niet klopt? U kunt het veranderen door op de link ‘gegevens aanpassen’ te klikken. Als u uw Vertreklist eenmaal heeft gemaakt, kunt u niets meer veranderen. U kunt wel een nieuwe Vertreklist maken via centraalbeheer.nl/vertreklist. Bij deze lijst ziet u dan helaas niet welke verzekeringen u al bij Centraal Beheer heeft.

Waarom is mijn Vertreklist opgedeeld in verschillende categorieën?

Als u op vakantie gaat zijn er bepaalde dingen die u gelijk kunt regelen. Zoals uw paspoort controleren op geldigheid. Maar er zijn ook dingen die u pas 2 dagen voor u vertrekt regelt. Daarom hebben we uw to do’s in 4 verschillende lijsten gezet. Voor elk moment een eigen lijst.

Hoe vink ik een to do af?

Heel simpel. U klikt op het afvinkrondje. Wilt u alleen openstaande to do’s in uw lijst zien? Klik dan op de button ‘Verberg al geregeld’

Ik heb per ongeluk een to do afgevinkt die ik nog niet heb geregeld.

Dat is niet erg. Klik nogmaals op het afvinkrondje en het vinkje verdwijnt. Uw to do staat dan weer open.

Waar kan ik al mijn to do’s op een rij zien?

Als u op een categorie klikt kunt u alle to do’s zien die bij deze categorie horen. Er is geen overzicht waar u alle to do’s uit alle categorieën kunt zien.

Kan ik een nieuwe Vertreklist aanmaken?

U kunt een nieuwe Vertreklist maken via centraalbeheer.nl/vertreklist. Bij deze lijst ziet u dan helaas niet welke verzekeringen u al bij Centraal Beheer heeft.

Hoe weet u welke verzekeringen ik heb?

Als u klant bent van Centraal Beheer weten wij welke verzekeringen u bij ons heeft afgesloten.

Wat gaat u doen met mijn gegevens?

Deelnemers worden per e-mail geïnformeerd. Als u deelneemt, geeft u ons informatie. Wij gaan zorgvuldig om met deze gegevens. Daarbij volgen we de Wet bescherming persoonsgegevens en de Gedragscode Verwerking Persoonsgegevens Financiële Instellingen. Lees hierover meer in ons privacystatement op centraalbeheer.nl. We kunnen de gegevens die u invult gebruiken om u per post of per e-mail te informeren over onze producten en diensten en over acties en aanbiedingen. Wilt u dit liever niet? Stuur dan een e-mail via onze site of een brief naar Centraal Beheer, afdeling Relatiebeheer, Postbus 9150, 7300 HZ Apeldoorn.

Hoe komt u aan mijn gegevens?

Wij komen op 2 manieren aan gegevens:

  • U heeft eerder zelf contact opgenomen met Centraal Beheer en informatie opgevraagd.
  • U bent klant bij ons en heeft uw gegevens aan Centraal Beheer verstrekt.