Wij staan dag en nacht voor u klaar

Onze klanten waarderen onze hulp. Wij krijgen een 8,8 voor gemak en klantgerichtheid (klantonderzoek augustus 2016). Wij helpen u graag.

Annulering melden?

Meld online of bel (055) 579 8250. U kunt uw annulering ook melden via de app.

Dringend hulp nodig?

Bel onze alarmcentrale +31 555 79 79 79.

Uw annulering in 3 stappen afgehandeld

U geeft aan ons door waarom u uw reis wilt annuleren. U kunt ons 24 uur per dag en 7 dagen per week bereiken.

Houd uw telefoonnummer en rekeningnummer bij de hand.

Samen met u bekijken we of de reden van annuleren verzekerd is. U annuleert de reis altijd waar u het geboekt heeft. Bijvoorbeeld bij het reisbureau, hotel of vakantiepark. U ontvangt dan een bevestiging. Daarop staat het bedrag van de annulering.

U krijgt de reissom of een gedeelte van de reissom terug. De reissom is het bedrag dat u betaalt voor de reis en het vakantieverblijf.

Geen eigen risico

Een eigen risico is een vast bedrag dat u zelf betaalt bij schade. Centraal Beheer rekent als 1 van de weinige verzekeraars in Nederland geen eigen risico bij de Annuleringsverzekering.

Sluit uw verzekering binnen 14 dagen af

Heeft u een reis geboekt? U heeft 14 dagen de tijd om een Annuleringsverzekering af te sluiten. De boekingsdatum is bepalend. Na 14 dagen kunt u geen Annuleringsverzekering afsluiten.