Wij staan dag en nacht voor u klaar

Onze klanten waarderen onze hulp. Wij krijgen een 8,4 voor gemak en klantgerichtheid (oktober 2015). Wij helpen u graag.

Dringend hulp nodig?


Schade melden?

Bel onze alarmcentrale (055) 579 79 79.
Of +31 555 79 79 79 vanuit het buitenland.

Meld online of bel (055) 579 82 50. U kunt uw schade ook melden via de app.

Uw schade in 3 stappen afgehandeld

  • 1 Meld uw annulering zo snel mogelijk

  • 2 Wij helpen u verder

  • 3 Wij betalen

  • 1 Meld uw annulering zo snel mogelijk

    Stap 1: Meld uw annulering zo snel mogelijk

    U geeft aan ons door waarom u uw reis wilt annuleren. U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken.

    Houd uw gegevens bij de hand

    • Uw telefoonnummer.
    • Uw rekeningnummer.
  • 2 Wij helpen u verder

    Stap 2: Wij helpen u verder

    Samen met u bekijken we of de reden van annuleren verzekerd is. U annuleert de reis altijd waar u het geboekt heeft. Bijvoorbeeld bij het reisbureau, hotel of vakantiepark. U ontvangt dan een bevestiging. Daarop staat het bedrag van de annulering.

  • 3 Wij betalen

    Stap 3: Wij betalen u

    U ontvangt de kosten die u maakt als u uw reis annuleert.

Geen eigen risico

Een eigen risico is een vast bedrag dat u zelf betaalt bij schade. Centraal Beheer rekent als 1 van de weinige verzekeraars in Nederland geen eigen risico bij de Annuleringsverzekering.

Sluit uw verzekering binnen 14 dagen af

Heeft u een reis geboekt? U heeft 14 dagen de tijd om een Annuleringsverzekering af te sluiten. De boekingsdatum is leidend. Na 14 dagen kunt u geen Annuleringsverzekering afsluiten.