Uw rekeningnummer aanpassen

Dat kan op verschillende manieren

U kunt uw rekeningnummer aanpassen. Hoe? Dat verschilt per product. Soms hebben wij bijvoorbeeld uw handtekening nodig.

Uw rekeningnummer aanpassen

Voor de meeste schadeverzekeringen kunt u het rekeningnummer zelf aanpassen in Mijn Centraal Beheer of in onze app.
Naar Mijn Centraal Beheer
Wilt u de tegenrekening van uw RentePlús Rekening aanpassen? Ga dan naar Mijn Centraal Beheer. Kies bij uw Spaarproducten ‘Wijzigen tegenrekening’.

Staat uw spaarrekening op 2 namen?

Wilt u de tegenrekening van uw ‘en/of’ RentePlús Rekening aanpassen? Dan hebben we de toestemming van beide rekeninghouders nodig. Gebruik hiervoor het formulier Wijzigen tegenrekening RentePlús Rekening (pdf). Wij hebben ook een kopie van uw identiteitsbewijzen en bankafschrift nodig. Zo kunnen wij uw gegevens controleren. Op het formulier staat alles precies uitgelegd.

Uw rekeningnummer aanpassen Garantie Inkomen

U kunt de tegenrekening van uw Garantie Inkomen aanpassen in Mijn Centraal Beheer.

Uw rekeningnummer aanpassen Extra Pensioen Sparen

Wilt u de tegenrekening van uw Extra Pensioen Sparen aanpassen? Stuurt u dan een e-mail naar eps@centraalbeheer.nl.

Stuur uw e-mail op de volgende manier:

  • Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is. U vindt dit e-mailadres in Mijn Centraal Beheer.
  • Zet het rekeningnummer van uw Extra Pensioen Sparen in het onderwerp van uw e-mail.
  • Het nummer van de nieuwe tegenrekening zet u in de e-mail zelf.
We laten u weten wat er nog nodig is om de wijziging definitief te maken na ontvangst van uw e-mail.

Uw rekeningnummer aanpassen Extra Pensioen Inkomen

Wilt u de tegenrekening van uw Extra Pensioen Inkomen aanpassen? Stuurt u dan een e-mail naar eps@centraalbeheer.nl.

Stuur uw e-mail op de volgende manier:

  • Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is. U vindt dit e-mailadres in Mijn Centraal Beheer.
  • Zet het rekeningnummer van uw Extra Pensioen Inkomen in het onderwerp van uw e-mail.
  • Het nummer van de nieuwe tegenrekening zet u in de e-mail zelf.
We laten u weten wat er nog nodig is om de wijziging definitief te maken na ontvangst van uw e-mail.

En voor de volgende producten via een formulier

Voor het aanpassen van de volgende producten hebben wij uw handtekening nodig. Wilt u daarom het onderstaande formulier invullen? Soms vragen wij om uw identiteitsbewijs of rekeningafschrift mee te sturen. Of om € 0,01 over te maken naar Centraal Beheer. Op die manier kunnen wij uw gegevens controleren. Op het formulier staat alles precies uitgelegd.

Uw chatgesprek

U Spreekt met Live
Goedemiddag. Ik ben CeeBee, de chatbot van Centraal Beheer.
Heeft u een vraag over het wijzigen van uw rekeningnummer? Dan help ik u graag. Kom ik er niet uit, dan helpt een medewerker u verder. Wat is uw vraag?
dezedivisleeg