Klantonderzoek

Over een nieuw ontwerp van onze website

Binnenkort doen wij klantonderzoek naar onze autoverzekering en een nieuw ontwerp hiervoor op onze website.

U ontving een uitnodiging van Norstat

Voor het klantonderzoek spreken wij graag met verschillende klanten. Het onderzoeksbureau Lab45 voert deze gesprekken voor ons. Via Norstat zoekt Lab45 deelnemers voor dit onderzoek. U kreeg pas een e-mail van Norstat of u mee wilt doen. Met dit onderzoek willen we erachter komen wat uw mening is over een nieuw ontwerp voor onze website.

U hoeft geen informatie te delen

In het onderzoek vragen wij uw mening over dit nieuwe ontwerp van de website. Wij gebruiken hiervoor zelf verzonnen klantgegevens. U hoeft dus niet zelf in te loggen in uw persoonlijke klantomgeving Mijn Centraal Beheer. En u hoeft ook geen gegevens met ons te delen. Voor dit onderzoek is het wel handig als u Mijn Centraal Beheer kent en regelmatig gebruikt.

Het klantonderzoek is op dinsdag 28 mei en 4 juni 2024

De onderzoeker van Lab45 voert op dinsdag 28 mei en 4 juni verschillende persoonlijke gesprekken. Elk gesprek duurt ongeveer 45 minuten en vindt online plaats. Voor uw medewerking aan ons onderzoek krijgt u een vergoeding van € 40,-. 

Doet u mee aan het onderzoek?

Dat stellen wij zeer op prijs. Laat via de 'ik doe mee' - button in de e-mail uw telefoonnummer achter en de dag van uw voorkeur. Norstat belt u dan misschien voor een afspraak. En spreekt een geschikt tijdstip met u af. Is de werving rond? Dan krijgen alle klanten die niet ingepland zijn daarover bericht van Norstat.

Heeft u nog vragen?

Stuurt u dan een e-mail naar de marktonderzoekers van Centraal Beheer. Zij helpen u dan graag verder.