Mijn Centraal Beheer

Jouw gegevens en producten online bekijken en aanpassen

In Mijn Centraal Beheer vind je informatie over jouw producten bij Centraal Beheer. En kun je veel online regelen. Heel gemakkelijk. Of je nu een particuliere klant bent. Of een zakelijke klant.

Bescherm jouw gegevens met Veilig Inloggen

Wij doen er alles aan om jouw account en gegevens te beschermen. Je helpt daar zelf ook aan mee. Daarom kun je nu als particuliere klant inloggen met 2-stapsverficatie (2FA). Wij noemen dit Veilig Inloggen.

Veiliger inloggen voor particuliere klanten

Ben je een particuliere klant? Of heb je een Arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV)? Dan kun je kiezen voor veiliger inloggen met iDIN of met sms-beveiliging. Je zet dit in Mijn Centraal Beheer aan bij jouw inloggegevens. Hier lees je meer over deze mogelijkheden.

Veelgestelde vragen over Mijn Centraal Beheer

Ben je een particuliere klant? Of heb je een AOV? Dan regel je dat zelf heel makkelijk online.
Ben je een zakelijke klant? Je kunt gemakkelijk een account aanvragen. Wij maken binnen 2 werkdagen een account voor je aan.
DigiD is voor overheidsorganisaties en organisaties met een publieke taak zoals ministeries, lokale overheden, organisaties in de zorg, onderwijs, pensioen en waterschappen. Dat zijn wij niet. Helaas mogen en kunnen wij daarom geen DigiD aanbieden om in te loggen in Mijn Centraal Beheer.
Ben je jouw gebruikersnaam en wachtwoord vergeten? Vraag dan eerst je gebruikersnaam op. En daarna je wachtwoord.
Dat is vervelend. Maar gelukkig hebben wij een oplossing.
Ben je een particuliere klant? Of heb je een AOV? Dan kun je jouw nieuwe telefoonnummer aan ons doorgeven. Je krijgt dan per post een code. Met deze code kun je jouw account opnieuw activeren. En daarna weer veilig inloggen.
Wat vervelend dat je in een doodlopend straatje terecht kwam. Dat betekent vaak een tijdelijke storing bij ons. Probeer het later nog een keer. Meestal kun je dan verder.