Betalen en betalings­problemen

En de manier van betalen aanpassen

Voor uw verzekeringen en financiële producten betaalt u premie of rente en aflossing. Hoe werkt dat bij Centraal Beheer? Hoe kunt u dit aanpassen? En wat gebeurt er als u niet op tijd betaalt?

Uw verzekering of hypotheek betalen

Antwoord op uw vragen

Wilt u weten hoe en wanneer u betaalt voor uw verzekering of hypotheek? En hoe u dit kunt aanpassen? Wij geven graag antwoord op uw vragen.

Uw verzekering betalen

U kunt op verschillende manieren uw verzekeringspremie betalen. Bekijk wat uw mogelijkheden zijn.

Uw hypotheek betalen

Wanneer betaalt u voor uw hypotheek? En waarom verandert uw maandbedrag soms?

Problemen met betalen

U krijgt een herinnering

Wij sturen u altijd een herinnering als u uw verzekerings­premie niet op tijd betaalt. Of als wij het maandbedrag voor uw hypotheek niet kunnen incasseren. Misschien vergat u te betalen. Of heeft u tijdelijk onvoldoende geld. Dat kan gebeuren. Neem altijd contact met ons op. Wij denken graag met u mee. Voor uw verzekeringen belt u: (055) 579 8000. Voor uw hypotheek: (055) 579 5125.

Uw premie niet betaald?

Als het incasseren van uw premie niet lukt, proberen we het nog een keer. Of we vragen u de premie zelf over te maken. Wat gebeurt er als u na de herinneringen niet op tijd betaalt?

Uw hypotheek niet betaald?

Dan nemen wij contact met u op. U kunt ons natuurlijk zelf ook bellen: (055) 579 5125. Wij helpen u graag met een oplossing.

Kan ik zien of ik mijn verzekering of hypotheek betaald heb?

In Mijn Centraal Beheer of de app ziet u nog geen overzicht van uw betalingen. Daar werken we wel aan. U ziet in Mijn Centraal Beheer of de app wel of u een betaalherinnering voor uw schadeverzekeringen kreeg. Bijvoorbeeld voor uw Auto- of Woon- of Reisverzekering. Deze vindt u bij de documenten van uw verzekering.