Snelheid en kwaliteit

Dit vinden onze klanten van onze service

De meeste klanten zijn tevreden over de kwaliteit en de snelheid van onze hulp. Sommige klanten vinden dat het beter kan. En dat laten ze ons gelukkig weten. Zo kunnen wij iedere dag werken aan het verbeteren van onze dienstverlening.

Wat klanten over onze service zeggen

Dit doen we nu beter

De afgelopen maanden werkten wij hard aan onze site, de app en onze dienstverlening. Een paar voorbeelden:

  • Op de site en in de app kunt u al uw schades en de status hiervan bekijken. Er zijn steeds meer details te zien.
  • U kunt steeds meer schades via de site en de app melden. Bijvoorbeeld schade aan een fiets. Of schade die verzekerd is bij uw Reis- of Aansprakelijkheidsverzekering.
  • Heeft u een andere auto? Dan kunt u dit nu ook in de app regelen.
  • In de app bekijkt u eenvoudig de gegevens van uw Brommer- en Bootverzekering.
  • Via Mijn Centraal Beheer en de app kunt u een extra bedrag aflossen op uw hypotheek. U kunt het geld meestal direct via iDEAL overmaken. Zo komt het meteen op de juiste plek terecht.
  • Sommige klanten vonden het niet fijn om persoonlijke documenten te e-mailen of per post te sturen. Sinds kort kunt u deze documenten op een veilige manier in Mijn Centraal Beheer uploaden. Dit kan al voor uw hypotheek. Binnenkort kan dat ook voor alle spaarproducten.
  • Heeft u een bouwdepot bij uw hypotheek? U kunt nu de betalingen voor uw nieuwe huis of verbouwing makkelijker online indienen. Binnenkort ziet u ook hoeveel geld er nog in uw bouwdepot zit.

Hier werken we aan

Benno, senior manager Digitale klantbediening

Benno, senior manager Digitale klantbediening

"Dit jaar passen we onze beveiligde klantomgeving Mijn Centraal Beheer aan. De vormgeving wordt moderner. We maken het makkelijker om snel de juiste informatie te vinden. Ook kunnen klanten straks hun inloggegevens via SMS ontvangen."

Dit lukt helaas voorlopig nog niet

Robin, product manager Centraal Beheer app

Robin, product manager Centraal Beheer app

“Onze app kreeg de afgelopen maanden veel nieuwe mogelijkheden. We geven steeds meer inzicht. Een grote wens van klanten is om in Mijn Centraal Beheer en de app ook de gegevens en producten van hun partner te bekijken. Hiervoor moeten we 2 persoonlijke accounts in de app koppelen. Een technisch lastige klus,. Ook in de beveiliging van de gegevens. Voorlopig is dit helaas nog niet mogelijk.”
Meer verbeteringen