Duidelijke informatie

Iedere dag een stukje beter

Klanten vinden de informatie over onze producten en diensten over het algemeen duidelijk. Begrijpen zij iets niet? Dan laten ze ons dat gelukkig weten. Zo snapt CeeBee, onze chatbot soms nog niet wat de klant precies bedoelt.

Wat klanten over onze informatie zeggen

Dit doen we nu beter

We verbeteren elke keer onze communicatie. In brieven, e-mails en op de site. We maken teksten korter en duidelijker. En zorgen ervoor dat u deze informatie eenvoudiger kunt vinden. Een paar voorbeelden:

  • We passen de voorwaarden van onze verzekeringen aan. En laten in Mijn Centraal Beheer en de app alleen de onderdelen van de voorwaarden aan een klant zien die voor hem belangrijk zijn.
  • U vond uw jaaroverzichten al op 1 centrale pagina in Mijn Centraal Beheer. Dit overzicht staat nu ook in de app. Handig voor uw belastingaangifte. De jaaropgaven van de levensverzekeringen staan daar nu nog niet bij. Maar daar werken we aan.

Hier werken we aan

Martine, communicatiespecialist

Martine, communicatiespecialist

“Alle medewerkers van Centraal Beheer volgen een opleiding om duidelijk en eenvoudig te schrijven. Collega’s die brieven en e-mails schrijven voor klanten krijgen extra training. We willen dat onze teksten ook persoonlijk en sympathiek zijn. Ik organiseer regelmatig de sessie ‘Communiceren met een Groen Hart’ voor collega’s. We delen dan voorbeelden uit de praktijk. En bekijken samen waar het goed gaat en waar het beter kan.”
Jeroen, manager personalisatie

Jeroen, manager personalisatie

”We kunnen informatie voor klanten steeds beter op maat maken. In e-mails, brieven of op de site. Natuurlijk lukt dat nog niet overal. Zo willen we graag bij het verlengen van een verzekering in onze teksten vertellen waarom de premie voor een klant verandert. Bijvoorbeeld door een autoschade in het afgelopen jaar, een verhuizing of iets anders. Helaas kan dat nog niet.”
Meer verbeteringen