Duidelijke informatie

Iedere dag een stukje beter

Klanten vinden de informatie over onze producten en diensten over het algemeen duidelijk. Begrijpen zij iets niet? Dan laten ze ons dat gelukkig weten. Zo snapt CeeBee, onze chatbot soms nog niet wat de klant precies bedoelt.

Wat klanten over onze informatie zeggen

Hoe verbeteren wij?

Annemiek Bakker, manager Digitale verandering

Annemiek Bakker, manager Digitale verandering

"Wij verbeteren iedere week onze chatbot, CeeBee. We analyseren alle gesprekken die CeeBee voert. En controleren of de klant aan het eind van het ‘gesprek’ geholpen is. Met deze analyses kunnen we de vragen van onze klanten beter herkennen. En breiden we de kennis van CeeBee steeds verder uit. Zo voegden we bijvoorbeeld informatie over corona toe aan onze chatbot. Nu helpt CeeBee onze klanten ook als zij vragen hebben over hun reisverzekering en de gevolgen van corona. En wil een klant zijn verzekering opzeggen? Dat kan ook met CeeBee."
Naar alle reacties