Deskundigheid en meedenken

Dit vinden klanten van onze medewerkers

De meeste klanten zijn positief over ons. Onze medewerkers zijn vriendelijk, betrokken en behulpzaam. Maar er zijn ook verbeterpunten. Bij regelmatig contact is 1 contactpersoon een grote wens. En soms heeft een medewerker niet het juiste antwoord op een vraag.

Wat klanten over onze medewerkers zeggen

Hier werken we aan

Anita, teammanager opleidingen

Anita, teammanager opleidingen

“Nieuwe medewerkers volgen een intensief opleidingsprogramma waarin de klant centraal staat. Ook daarna worden zij constant gecoacht en begeleid. Want wij vinden het belangrijk dat wij in iedere situatie, voor élke klant, het verschil kunnen maken. Iedere week kijken wij of medewerkers extra opleiding nodig hebben. Dit halen wij uit klantgesprekken, reacties van klanten én van collega’s. Nu iedereen thuis werkt, kijken we daar nog bewuster naar. Gelukkig lukt het ook nu om het elke dag een beetje beter te doen voor onze klanten. Dat zien we terug in de cijfers die we van klanten krijgen.”

Dit lukt helaas voorlopig nog niet

Eric, opleider Financiële Diensten

Eric, opleider Financiële Diensten

“Sommige klanten vinden het vervelend dat een medewerker niet direct antwoord heeft op een vraag. Centraal Beheer biedt veel verschillende producten en diensten aan. Van autoverzekeringen en hypotheken, tot lijfrente en pensioenen. We willen onze klanten deskundig informeren over al deze uiteenlopende onderwerpen. Daarom werken we met verschillende gespecialiseerde afdelingen. En moet een medewerker soms voor een klant iets navragen bij een andere afdeling of de klant doorverbinden.”

Meer verbeteringen