Deskundigheid en meedenken

Dit vinden klanten van onze medewerkers

De meeste klanten zijn positief over ons. Onze medewerkers zijn vriendelijk, betrokken en behulpzaam. Maar er zijn ook verbeterpunten. Bij regelmatig contact is 1 contactpersoon een grote wens. En soms heeft een medewerker niet het juiste antwoord op een vraag.

Wat klanten over onze medewerkers zeggen

Hoe verbeteren wij?

Anita, teammanager Opleidingen

Anita, teammanager Opleidingen

"Nieuwe medewerkers volgen een intensief opleidingsprogramma waarin de klant centraal staat. Hierna brengen zij al het geleerde in praktijk. Zij worden daarbij constant gecoacht en begeleid. Want wij vinden het belangrijk dat wij in iedere situatie, voor élke klant, het verschil kunnen maken. Iedere week kijken wij of medewerkers extra opleiding nodig hebben. Dit halen wij uit klantgesprekken, reacties van klanten én van collega’s.

We helpen ook bij het steeds verder ontwikkelen van vaardigheden. Want hoe zorg je nou als medewerker dat je écht persoonlijk, oplossingsgericht en positief bent in je gesprekken? Alleen dan kun je ervoor zorgen dat afspraak ook echt afspraak is. En dat is dus nog niet in alle gevallen zo. Daarom zijn wij blij met alle signalen. Zo kunnen we leren van onze fouten. En het elke dag een beetje beter doen voor onze klanten."

Naar alle reacties