Webcare: hoe werken wij en wat kunt u van ons verwachten
Op Twitter en Facebook kunt u ons vragen stellen. Onze medewerkers zijn daar bereikbaar van maandag t/m vrijdag: van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 08.30 tot 16.30 uur. Zondag zijn we gesloten.
U krijgt van ons tijdens kantooruren antwoord binnen 1 uur en op zaterdag binnen 2 uur. Dit geldt voor inhoudelijke, rechtstreeks aan ons gestelde vragen.
De medewerkers zijn opgeleid voor onze particuliere schadeverzekeringen. Voor onze andere producten en diensten zorgen wij ervoor dat uw vraag bij je juiste collega terecht komt. Wij doen ons best om u zo snel mogelijk te helpen.
Wanneer u een inhoudelijke vraag over uw product heeft zijn wij wettelijk verplicht eerst uw identiteit te toetsen met een aantal vragen. Een klantnummer alleen is niet genoeg. Wij vragen hiervoor uw begrip. Omdat er op sociale media veel gebruik wordt gemaakt van gebruikersnamen die niet onze systemen staan, kan er, ook na de controlevragen, onduidelijkheid blijven over uw identiteit. In dat geval verwijzen onze medewerkers u naar onze telefonische klantenservice. Dit doen we om u te beschermen.
Social media kanalen zijn ongeschikt voor het delen van gegevens over uw gezondheid of het stellen van verplichte acceptatievragen. Daarom kunt u voor het afsluiten van een nieuwe verzekering terecht op onze website of telefonische klantenservice. Wanneer u vragen of opmerkingen heeft over een gezondheidsverklaring verwijzen we u naar de betreffende afdeling.
Vanwege privacywetgeving accepteren wij per sociale media-account niet meer dan één, door ons geïdentificeerde, gebruiker.
Centraal Beheer wil graag van u horen of u tevreden bent over onze dienstverlening. We stellen u enkele vragen die u, nadat het gesprek is afgerond, via een link kunt beantwoorden. We stellen het zeer op prijs als u deze korte enquête invult en terugstuurt. Zo kunnen wij onze dienstverlening, ook op sociale media, blijven verbeteren.