Onderzoek klanttevredenheid

Wat vindt u van Centraal Beheer?

Wij willen graag weten wat u van ons vindt. Omdat we het graag horen als u tevreden bent. En omdat we onze verzekeringen en diensten willen verbeteren als dat kan. Het Verbond van Verzekeraars onderzoekt ieder jaar hoe tevreden klanten over verzekeraars zijn. Zelf onderzoeken we ook regelmatig wat onze klanten van ons vinden.

De resultaten

Hieronder vindt u de meest recente resultaten van het onderzoek.


Klachtenrapportage

Wij zijn graag open en eerlijk over de klachten die we ontvangen en behandelen. Bekijk hieronder de rapportage van de ontvangen en afgehandelde klachten in 2016. Lees de Klachtenrapportage Centraal Beheer 2016.

Onze klanten zijn tevreden

Onze klanten zijn tevreden over ons. Dat is de belangrijkste conclusie van het onderzoek. Op het gebied van schadeverzekeringen staan we in de top 3. Daar zijn we erg blij mee. Ook op het gebied van levensverzekeringen krijgen we van klanten een ruime voldoende.

Wij blijven werken aan verbetering van onze informatie

Wij hebben al onze communicatie herschreven in begrijpelijker Nederlands. Onze polisvoorwaarden en onze website hebben we zo aangepast dat u belangrijke informatie sneller kunt vinden. Toch geven klanten soms aan dat bij het afsluiten van de verzekering niet altijd duidelijk is wat wel of niet verzekerd is. Daarom onderzoeken wij of we u deze informatie op een andere manier kunnen aanbieden.

U gaf aan dat u op elk moment wilt zien hoe het staat met de afhandeling van een schade. En dat u online elke stap in het schadeproces wilt volgen. Dit begrijpen wij. Daarom zorgen wij ervoor dat u vanaf 2018 uw schade online kunt volgen.

Vorig jaar hebben wij de nabestaandendesk ingericht. Zo hoeft u een overlijden maar 1 keer te melden en regelen wij de rest. Sinds de start van de nabestaandendesk hebben wij gewerkt aan verbetering van de dienstverlening. U wordt sneller geholpen!

U gaf aan dat u graag de keuze wilt hebben of u de informatie van Centraal Beheer digitaal of per post ontvangt. Het grootste deel van onze klanten ontvangt de informatie graag digitaal. Daarom is dat onze standaard. Wilt u onze informatie per post ontvangen, belt u dan Even Apeldoorn: (055) 579 8000.