Klachtenservice

We spreken u graag

Hoe maken wij u weer blij?

Wij zoeken samen met u naar een oplossing

Bent u niet tevreden over ons? Bent u het niet met ons eens? Of vindt u dat wij iets beter kunnen doen? Laat het ons weten! Graag spreken wij u persoonlijk. Om samen met u te achterhalen wat er niet goed gaat. En met u de beste oplossing te bespreken.

Persoonlijk contact

Wij bellen u


Wij willen u natuurlijk ook bellen. U kunt kiezen hoe laat u ongeveer teruggebeld wilt worden.

Bel mij terug
Klachtenformulier

Klachtenformulier

Online formulier

Via onze virtuele assistent kunt u eenvoudig een klacht sturen. U kunt ook foto's en bestanden uploaden

U spreekt met {{ chat.agentName }} Live
dezedivisleeg
dezedivisleeg
Klachtenbrief

Een brief kunt u sturen naar:


Centraal Beheer Klachtenbureau
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

Verbeteridee

Fijn dat u met ons mee wilt denken:


Verbeteridee doorgeven

Wat gebeurt er als u een klacht indient?

Wij behandelen uw klacht met spoed. U mag rekenen op een snelle reactie. Soms moeten wij wat uitzoeken om u een goed antwoord te geven. U ontvangt in ieder geval binnen 10 werkdagen een reactie van ons.

Duurt de behandeling van uw klacht langer? Dan bellen wij u regelmatig even om u op de hoogte te houden. En wij laten weten wanneer u weer een reactie van ons kunt verwachten.