Contact via WhatsApp

Richtlijnen en voorwaarden

U wilt contact met ons opnemen via WhatsApp. Bijvoorbeeld omdat u een vraag heeft.

WhatsApp is geen eigendom van Centraal Beheer

Gebruikt u WhatsApp om berichten naar ons te sturen? Dan gelden hiervoor de gebruiksvoorwaarden en het privacy beleid van WhatsApp. U heeft daarvoor de algemene voorwaarden van WhatsApp geaccepteerd. Gegevens worden door WhatsApp in de Verenigde Staten verwerkt.

U bent akkoord met de eigen voorwaarden van WhatsApp

Wij doen er alles aan om uw gegevens te beschermen. Ons Privacy Statement geldt echter niet voor WhatsApp.

Wij sturen u nooit ongevraagd een bericht via WhatsApp

Wij gebruiken WhatsApp alleen om antwoord te geven op een vraag die u via WhatsApp stelt. Krijgt u zomaar een WhatsApp bericht van Centraal Beheer? Dan is Centraal Beheer niet de echte afzender. Dit kan dan een vorm van phishing zijn. Reageer niet op dit bericht. En neem direct contact  met ons op.

Wij verwerken en bewaren de gesprekken

Deze gegevens gebruiken we voor:

  • het afsluiten van nieuwe- en het aanpassen van bestaande verzekeringen
  • het afhandelen van een schade
  • trainingsdoeleinden, coaching en het verbeteren van onze producten en processen
  • het uitvoeren van statistische analyses

De gesprekken die u via WhatsApp met ons heeft, bewaren we 1 jaar. Daarna worden ze gewist. Heeft u via Whatsapp gegevens gestuurd om een verzekering te sluiten? Die gegevens bewaren we dan wel in onze systemen. Dat doen we onder andere om onze afspraken na te komen. Of om u te helpen bij een schade bijvoorbeeld.

Wilt u met ons persoonlijke en/of gevoelige gegevens delen?

Wilt u met ons persoonlijke gegevens delen, zoals een rekeningnummer of andere gevoelige informatie? Doe dit niet via WhatsApp, maar chat met ons via de Centraal Beheer App. Deze app is eigendom van Centraal Beheer en valt daarom wel onder ons eigen privacy beleid. Via onze app kunt u dus veilig uw gegevens versturen. U kunt ons natuurlijk ook altijd bellen op (055) 579 8000.