Thuis
Thuis

Wij bedanken onze klanten voor de mooie prijs! 

Volgens consumenten is Centraal Beheer de klantvriendelijkste verzekeraar van Nederland. De Customer First Award 2018 werd 19 april uitgereikt en krijgt een ereplaats op ons kantoor in Apeldoorn. 

  • 24 apr 2018
  • 2 minuten
  • 0

Publieksprijs voor klantvriendelijkheid

Een prijs van klanten. En dat voor klantvriendelijkheid. Mooier kan het niet. Centraal Beheer is supertrots op deze waardering. We zetten elke dag alles op alles om onze klanten nog beter te helpen. Via telefoon, app of chat, net wat u wilt. Deze onderscheiding is een bevestiging dat we op de goede weg zijn. En vooral een geweldige stimulans om met volle kracht hiermee door te gaan. En dat gaan we doen. Met steeds weer slimme oplossingen, handige diensten en een uitmuntende schadeafhandeling.   

Meer over deze prijs

De verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland is de publieksprijs van de Customer First Awards. Met de uitreiking van deze prijs willen de initiatiefnemers de bewustwording rond klantgerichtheid vergroten. De deelnemende consumenten aan het onderzoek worden willekeurig geselecteerd. Zij geven bedrijven waar ze zelf klant zijn een score voor klantvriendelijkheid. Op basis van deze cijfers wordt de ranglijst opgemaakt.  

Laatste artikelen

Huizen met dakkappellen

Hoe onderhoudt u ramen en dakkapellen?

Lees meer
Man die klust

Doe-het-zelver laat klus 2 jaar liggen

Lees meer
Vakman is aan het klussen

Nieuw: de Klushulp van Centraal Beheer

Lees meer
Collega's voor het kantoor van Centraal Beheer

Mooi rijtje winnaars 2018

Centraal Beheer is nummer 1 bij de verzekeraars. Hiermee staan we in een mooi rijtje met andere toppers. Zo was bij de supermarkten PLUS de beste. Coolblue is de klantvriendelijkste retailer. De RET viel in de prijzen bij het openbaar vervoer. En T-Mobile staat op het hoogste podium in de telecombranche.   
Ben

Geschreven door:

Ben