Schade melden op uw Reisverzekering

Heeft u problemen tijdens uw reis?

Wij helpen u snel als u een ongeluk heeft tijdens uw reis. En ook als u ziek bent of als uw spullen kwijt zijn. Waar ook ter wereld.

Stap 1. Regel hulp als dat nodig is

  • Bel een dokter als u gewond of ziek bent. Of als er iemand overlijdt. Bewaar de rekeningen goed. Geef de kosten ook altijd door aan uw ziektekostenverzekeraar.
  • Ga naar de politie als uw spullen zijn gestolen. Bewaar het bewijs van uw melding.

Stap 2. U meldt de schade bij ons

Bel ons snel als u schade heeft. Onze Alarmcentrale helpt u 7 dagen per week, 24 uur per dag. Het telefoonnummer is (055) 579 7979. Lukt het u niet ons direct te bellen? Geen probleem. Doet u dit dan zodra u de mogelijkheid heeft. Of na thuiskomst.

Stap 3. U krijgt de hulp die nodig is

Wij helpen u verder. En we houden contact met u. Zijn uw spullen beschadigd of gestolen? Verzamel dan zoveel mogelijk gegevens over die spullen. Denk bijvoorbeeld aan foto’s en rekeningen.

Stap 4. Wij informeren u

We laten u weten wanneer we de schade hebben geregeld. Heeft u eerder vragen aan ons? Bel ons gerust. Het telefoonnummer is (055) 579 7979. U kunt ons 7 dagen per week, 24 uur per dag bellen.

Heeft dit niet uw vraag beantwoord? Probeer eens: