Al uw vragen beantwoord
Onze partner Hlprs heeft een groot netwerk met tuinhulpen. Personen die u graag helpen in uw tuin. Dit zijn dus geen hoveniersbedrijven. Tuinhulp word je niet zomaar. Alle tuinhulpen hebben een verplichte ID-controle gedaan. Die bewijst dat de naam in het profiel van de Tuinhulp overeenkomt met de naam in zijn ID-bewijs. Zo weet u wie u over de vloer krijgt.
Wanneer u een tuinhulp gekozen heeft, sluit u een arbeidsovereenkomst met de tuinhulp. Deze overeenkomst valt onder de Regeling dienstverlening aan huis. Wij bemiddelen hierin door u in contact te brengen met onze partner Hlprs en zo helpen we een tuinhulp te vinden.
Mensen helpen doen we al meer dan 100 jaar. We zijn er goed in. Maar mensen veranderen. De markt verandert. Dus veranderen wij mee. Door heel Nederland Tuinhulp te bieden. En vooral gemak. Vanuit die gedachte ontwikkelen we steeds meer diensten waarmee we mensen verder helpen. Met Tuinhulp wil Centraal Beheer u helpen om snel een goede hulp in de tuin te regelen. Zo heeft u tijd over voor de leuke dingen.
Nee. Tuinhulp is voor iedereen die snel en gemakkelijk een betrouwbare tuinhulp in huis zoekt. U hoeft dus geen klant van Centraal Beheer te zijn om gebruik te maken van deze dienst. Voor Tuinhulp werken wij samen met Hlprs.
U ontvangt aan het eind van de maand een rekening van onze partner Hlprs.
U kunt de rekening betalen via iDEAL of automatische incasso. Zodra u de rekening heeft voldaan, ontvangt de tuinhulp direct zijn of haar geld voor de gewerkte uren. U betaalt nooit contant aan de tuinhulp.
Met Tuinhulp wordt u zo snel mogelijk gekoppeld aan de juiste tuinhulp op basis van uw wensen. Met een netwerk van tuinhulpen door heel Nederland heeft u snel een tuinhulp gevonden. En hoeft u zelf niet te zoeken. U betaalt voor deze service. Daarom rekenen wij bij een online boeking eenmalig € 14,95 bemiddelingskosten, en bij een telefonische boeking € 24,95. Bij een telefonische boeking krijgt u meer persoonlijke service van Hlprs. U betaalt deze kosten alleen als er een match is én de tuinhulp voor u aan de slag gaat. U betaalt deze kosten alleen als u via ons een tuinhulp heeft gevonden. De betaling verloopt via onze partner Hlprs.
Ja. Het doen van een boeking is altijd vrijblijvend tot u een overeenkomst sluit met een hulp.
Ja. U kunt de arbeidsovereenkomst in onderling overleg met de tuinhulp beëindigen. Of u kunt de overeenkomst opzeggen. Maar alleen als u daarvoor een goede reden heeft en de wettelijke opzegtermijn in acht neemt. Wanneer de tuinhulp korter dan 5 jaar bij u werkt, is dat 1 maand.
Werkt de tuinhulp langer dan 2 jaar bij u en zegt u de arbeidsovereenkomst op? Dan heeft de tuinhulp ook recht op een transitievergoeding. Dit is eenderde maandsalaris per dienstjaar.
Wilt u meer informatie, of bent u niet tevreden? Laat het onze partner en ons vooral weten door te mailen naar help@hlprs.nl. Hlprs neemt dan zo snel mogelijk contact met u op. Of bel tijdens werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur naar 085-2019689.
Zoekt u werk als tuinhulp? Plan dan geen intakegesprek via deze website. Maar meld u aan.
Dit is via ons helaas niet mogelijk.
Dat hangt af van uw verzekering. Wanneer u een Inboedel All Risk verzekering van Centraal Beheer heeft, bent u meestal gedekt voor schade aan uw spullen door werk van uw tuinhulp. Voor meer informatie, kunt u terecht bij onze klantenservice.
Nee, dat hoeft niet. U kunt er wel voor kiezen om dat te doen als u een tuinhulp boekt. Als u de reiskosten vergoedt, heeft u waarschijnlijk wel een grotere keuze aan tuinhulpen.
Nee dat kan niet. Dit zijn de werkzaamheden die de tuinhulp voor u doet: onkruid wieden, groene aanslag verwijderen, gras maaien, snoeien, de tuin zomer- of winterklaar maken. En het bijhouden van uw tuin.
Alle tuinhulpen zijn gescreend. Dit betekent in ieder geval dat elke tuinhulp bij Hlprs een ID-verificatie heeft gedaan. Zo weet u dat de identiteit van de tuinhulp klopt. En of de tuinhulp ook de dienst mag uitvoeren.
Wij en onze partners proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over het antwoord op uw vraag of de afhandeling van uw klacht. Dan kunt u voor meer informatie terecht op het Europese platform voor alternatieve geschilbeslechting. Of stuur een e-mail naar diensten@centraalbeheer.nl.