Veelgestelde vragen Thuiswerkplek

Door het coronavirus werkt Nederland plotseling massaal thuis. Bij veel mensen is de thuiswerksituatie niet ideaal. Zeker voor langere tijd. Dus is het extra belangrijk om thuis een fijne en gezonde werkplek te hebben. Met de Thuiswerkplek zorgen wij, samen met onze partner SKO, voor een goede werkplek bij u thuis.
Nee, dat hoeft niet. De Thuiswerkplek is er voor iedereen. 
Mensen helpen doen we al meer dan 100 jaar. We zijn er goed in. Vanuit die gedachte ontwikkelen we steeds meer diensten waarmee we mensen verder helpen. De tijd verandert en nu helemaal. Dus veranderen wij mee. Door heel Nederland nog meer hulp te bieden. Daarom helpen wij nu ook met het inrichten van een goede werkplek. Door hierin gemak te bieden willen wij een  bijdrage leveren in deze onrustige tijden. Wij verdienen niets aan de Thuiswerkplek.
Voor de Thuiswerkplek werken we samen met onze partner SKO. Onze partner regelt alles wat met de bestelling, levering en betaling van uw thuiswerkplek te maken heeft. U sluit dus een overeenkomst met SKO, op hun website en onder hun voorwaarden. En dus niet met ons.

U kunt uw vraag e-mailen naar thuiswerken@sko.nl. Of u kunt uw vraag whatsappen naar 06-12790345. U krijgt binnen 1 werkdag een reactie op uw vraag.

Ja, de Thuiswerkplek is voor iedereen die zijn thuiswerkplek wil inrichten. De Thuiswerkplek is geen verzekering en ook geen onderdeel van een verzekering.

Bij een bestelling vanaf €50 betaalt u geen verzendkosten. Bij een bestelling minder dan €50 betaalt u €5,45 verzendkosten. 

Jammer dat u niet tevreden bent! Onze partner gaat graag met u op zoek naar een oplossing. U kunt uw klacht e-mailen naar thuiswerken@sko.nl. U krijgt binnen 1 werkdag een reactie.

Wij verdienen niets aan de Thuiswerkplek. Wij willen graag dat iedereen een gezonde en fijne werkplek heeft. Zeker nu we allemaal wat langer thuis moeten werken. 
U betaalt altijd vooraf via iDEAL. U kunt helaas niet op een andere manier betalen. 

Voor het wijzigen of annuleren van uw bestelling gelden de voorwaarden van onze partner. De voorwaarden vindt u op de website van onze partner.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. U betaalt altijd zelf vooraf via iDEAL. U kunt helaas niet op een andere manier betalen. Van uw bestelling krijgt u altijd een factuur. U vraagt daarmee zelf de kosten terug bij uw werkgever.
Voor uw bestelling gelden de garantievoorwaarden van onze partner SKO.
Ja, dat kan. De minimale huurperiode is 4 weken. Daarna kunt u de Thuiswerkplek elke week opzeggen. Meer informatie vindt u op de website van onze partner SKO.
Voor de Thuiswerkplek werken we samen met Nederlandse fabrikanten en leveranciers. Daardoor kan onze partner uw bestelling doorgaans binnen 5 werkdagen bezorgen.