Onze reactietermijnen

Wat kunt u van ons verwachten?

Stelt u een vraag, wilt u een verzekering afsluiten of uw verzekering aanpassen? Wij proberen zo snel mogelijk te reageren. Hieronder leest u wanneer u een antwoord van ons krijgt. Dit zijn de maximale termijnen. Meestal reageren we sneller.

Waar gaat het over?

Wij reageren binnen
Informatie over bestaande en nieuwe verzekeringen 4 werkdagen
Informatie over financiële producten en diensten  5 werkdagen
Acceptatie van nieuwe polissen en aanpassingen van bestaande polissen 10 werkdagen
Het verstrekken van verzekeringstechnische informatie 10 werkdagen
Schadeafhandeling 10 werkdagen
Klachten 10 werkdagen

Voor Twitter en Facebook

Wij reageren binnen
Maandag t/m vrijdag 9.00 tot 21.00 uur 2 uur
Zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur 4 uur

Centraal Beheer App

Wij reageren binnen
Maandag t/m vrijdag 8.00 tot 21.00 uur 2 uur
Zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur 2 uur