Helaas, uw betaling is niet gelukt


Dit kan een aantal oorzaken hebben:

  • Er staat niet genoeg saldo op uw rekening.
    U kunt uw saldo aanvullen. En opnieuw proberen te betalen.
  • Er ging iets fout tussen uw bank en iDeal.
    Helaas kunnen wij niet controleren of er iets misgaat in het betaalsysteem van iDeal. U kunt dit zelf wel. Kijk hiervoor op www.ideal-status.nl.
  • Er is bij ons iets fout gegaan.
    Onze excuses hiervoor. Is het bedrag wel afgeschreven van uw rekening? Bel dan 'Even Apeldoorn': (055) 579 8100. Houd dit bij de hand:
    - het 16-cijferige kenmerk van uw aankoop;
    - de datum en het tijdstip van betaling.
    U vindt deze gegevens op uw rekeningafschrift in uw internetbankieren omgeving. Wij lossen dit probleem zo snel mogelijk voor u op.

Bel (055) 579 8100 als u nog vragen heeft

Wij helpen u graag. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.