Veelgestelde vragen

Centraal Beheer app

Downloaden en inloggen

U kunt de app gebruiken als u een iPhone of Android toestel heeft.

U kunt de app alleen gebruiken als u een account heeft voor ‘Mijn Centraal Beheer’.

  • Vul eenmalig uw gebruikersnaam en wachtwoord in die u ook gebruikt voor ‘Mijn Centraal Beheer’.
  • Bedenk een pincode van 5 cijfers.
  • Klik in de app op button ‘registratiecode aanvragen. Die code mailen wij meteen naar het e-mailadres dat we van u weten.
  • Wij sturen een registratiecode naar uw email-adres dat bij ons bekend is. Dit kan een ander e-mailadres zijn dan u gebruikt voor ‘Mijn Centraal Beheer’.
  • Vul uw registratiecode in.
  • U kunt de app direct gebruiken.

Heeft u een &-teken in uw wachtwoord? Dan herkent de app uw wachtwoord niet. Pas daarom uw wachtwoord aan. Dit regelt u in Mijn Centraal Beheer.

Ga naar 'Zelf regelen', kies 'Algemeen' en zet met het schuifje Touch ID aan of uit.

Klik hier als u uw gebruikersnaam en wachtwoord voor ‘Mijn Centraal Beheer’ bent vergeten.

Dan moet u zich opnieuw registreren. Gebruik de registratiecode die u van ons kreeg. Bent u uw registratiecode vergeten? Vraag dan een nieuwe aan.

Even appen

U kunt op elk moment een bericht naar ons sturen. Dag en nacht, 7 dagen per week.

Wij helpen u graag op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur. U krijgt dan zo snel mogelijk een reactie van ons (uiterlijk binnen 2 uur).

U krijgt een melding te zien op het moment dat 1 van onze medewerkers u een bericht stuurt. Let op: als u meldingen wilt ontvangen, moet u deze eerst inschakelen in de instellingen van uw telefoon.

Schade melden

Nee, u kunt nu uw schade melden via de Centraal Beheer app.

Heeft u een Verkeers-, Woon-, Reis- of Aansprakelijkheidsverzekering bij ons? Dan kunt u uw schade via de Centraal Beheer app melden.

Nee, dat is op dit moment nog niet mogelijk. U kunt alleen uw schade melden.

Verzekeringen

De app verwerkt 1 keer per week uw klantgegevens. Een nieuwe verzekering vindt u daarom nog niet terug in de app.

U kunt alleen de verzekeringen bekijken die horen bij uw klantnummer.

Gebruik

U kunt de Centraal Beheer app zonder internet gebruiken. Soms is een internetverbinding nodig. Bijvoorbeeld als u een e-mail stuurt.

U kunt de app op meerdere apparaten gebruiken. Gebruik wel steeds dezelfde registratiecode!

Als u een Androidtelefoon heeft:
  1. Tik op menu en blader omlaag.
  2. Tik op Accountinstellingen > Meldingen > Mobiele pushmeldingen.
  3. Selecteer waarover je meldingen wilt ontvangen of schakel deze juist uit.
Als u een iPhone heeft:
  1. Open instellingen op je telefoon.
  2. Tik op berichtencentrum > Even appen
  3. Stel de meldingstijl in op Stroken of Meldingen.
  4. Schuif Toon in berichtencentrum naar de groene stand.
  5. Schuif Op toegangsscherm naar de groene stand.